torstai 1. marraskuuta 2012

Vink vink ja pitäisikö...

Sähköpostiini kolahti (tai paremminkin suhahti... latautui... ilmestyi ääneti) ilmoitus Fashionologyn syntymäpäivistä: 3 vuotta, 30% alennusta kaikesta.

Olen tilannut koruja Fashionologystä ainakin kerran, silloin tilasimme siskon ja pikkuveljen silloisen tyttökaverin kanssa kimpassa killuttimia. Homma toimi moitteettomasti, korut olivat kauniisti pakattu ja sain jopa yllätyslahjan! Korut ovat kestäneet aikaa, ovat edelleen hyvässä kunnossa, vaikka pyssykaulakorua käytän viikottain, joskus päivittäin.

Lahjalistapostauksessa ehdinkin jo hehkuttaa risti- ja lintusormuksia, mutta hei, vähänkö nämäkin on hienoja!

Alennuksen jälkeen hinta 44e.
Alennuksen jälkeen hinnat 32 ja 25 e. 

Olen superlaiska vaihtelemaan korvakoruja ja todella äkäisen nikkeli-kurametalliallergiani takia, en voi käyttää mitään pimpelipompelikorvakoruja. Olen ostanut ehkä yhden parin viimeisen viiden vuoden aikana. Mutta nämä ovat hienot!

Alennuksen jälkeen hinta 42 e.

Kokoja tutkiessani totesin, että pieniranteiseksi naiseksi (verkkokaupan koko S) olen aika paksusorminen, sormuskokoni on 8, eli toisteksi suurin. Mun arvomaailma meni nyt ihan uusiksi: en enää lainkaan osaa arvioda voinko käyttää fraasia "I'm not fat, I'm just big boned?

Pitäisiköhän antaa itselleen lahja?




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti