perjantai 28. syyskuuta 2012

Aamuitku

Niin siis oikeesti mä luen tenttiin (aiheena Managing Global IT Strategies and Challenges... niin, että semmosta). Mutta kun pitää aamupala syödä, niin mä ajattelin että jos mä aamupalan ajan ihan vähän katson eilistä Dancea. Siis ihan vähän...

No itkuhan tästä tuli. Poru alkoi alkushowtanssipläjäyksen kohdalla ja loppuu varmaan vasta kun suljen toosan ja palaan ton ihanan 600-sivuisen paperiharkon pariin.

Kiitos Iltalehti.

SS-joukot on ihanat. Hyvä Sami ja Saara-Elina. Mä vuodan kuiviin. Snif! Pakko nesteyttää.

Mä en tiedä voisinko liikuttua enää yhtään enempää TV-ohjelman takia. Ehkä jos nyt joku kertois että noi SS-joukot rakastu toisiinsa siellä boot campilla. Mutta koska en lue juorulehtiä, en ehkä koskaan saa tietää...

Terveisin toivoton romantikko, jonka aamukahvi on nyt suolaista.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti