tiistai 14. toukokuuta 2013

Enää kaksi jäljellä

Nimittäin tämän kevään kouluhommia. Tänään tehoilen 10 sivun esseen aiheesta Internetin kulttuurihistoria (jep jep) ja ensiviikolla raapustan nimeni ja vähän projektijohtamistietoa tenttipaperiin. Ja siinä se, it's a wrap!

Kodin hengetär on istuttanut parvekkeelle kukkia.

Taputan itseäni nyt selkään. Sillä sen lisäksi, että olen pystynyt keskittymään olennaiseen, eli kouluun, muun neppailun (lue: Hiirenvimma) sijaan, keskittyminen on tuottanut tulosta. Kevään hittinumerot ovat 20 ja 4, sillä olen tähän mennessä suorittanut 20 opintopistettä tämän kevään aikana (10+ vielä tulossa) ja saanut arvosanaksi kaikesta nelosen. Hyvä minä (tap tap tap)!

On tänä keväänä muutakin tehty kuin päntätty ja naputeltu. Viikko sitten liityin Poltteelle ja Poltteen Crosstraining peruskurssille. Olen oppinut kyykkäämään, punnertamaan ylöspäin ja heilauttamaan. Olen kiroillut Sorsapuistossa huonoa juoksukuntoani ja todennut että kyllä, ihminen pystyy juoksemaan kilometrin ylämäen all the way up. Ja olen ollut ankara metsälle, napsinut surutta monta ihan kelpo vesaa poikki.

Adios ystävät, nyt on syötävä aamupala ja raahauduttava koululle. Illalla yökylään tulee Torsti-koira ja lauantaina rykäistään se Sappee.

Ilta-aurinko.
Hei, vielä yksi juttu! Yhteisvelalliseni sai minut ylipuhuttua uuden kameran ostoon (olemme siis nyt myös yhteiskamerallisia). Luvassa siis enemmän ja parempia kuvia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti